21 februari 2008

FEBRUARI 2008

Irma en de dame die het intervieuw verzorgde.

Irma en mijn moeder hadden er beiden schik in.

Irma samen met mijn moeder en het boeket bloemen.

Nogmaals een foto van de dames en nu zit mijn vader er ook bij.

Deze maand begon weer met een minder prettige gebeurtenis. Mijn moeder heeft een week in het ziekenhuis gelegen en daar bleek het het hart niet zo best te zijn, slechte pompfunktie en een lekke hartklep. Dat had weer wat ritjes naar Spijkenisse tot gevolg. Maar gelukkig is ze nu weer thuis. We hebben voorlopig hulp bij het douchen e.d. geregeld bij Laurens. Hier was ze al bekend en de ervaringen met Laurens waren goed.

En wat bleek nu, ze was de zoveelste hulpvrager, er kwam iemand voor een intervieuw en ze komt in de regionale kranten. Dit vond ze best wel leuk, de clientadviseur (een goede bekende!) was er ook bij. Ze kreeg een fraai boeket bloemen en gebak voor bij de koffie. En uiteraard was ik er ook met natuurlijk de fotocamera! Deze foto's komen niet in de krant maar wel op het blog.

Ze zit nu nog na te genieten tussen al de bloemen, dat is dan weer een leuke bijkomstigheid zullen we maar denken.

Zondag 10 februari hebben we met het dagorkest een concert gehad in de kerk in Geervliet, helaas was het niet zo druk het was die dag erg fraai weer! En ach, er zijn van ons weleens concerten beter gegaan dan deze middag.

De dames van ons KDO conditietrainingsgroepje waren gaan wandelen en we zouden 'smiddags bij het Karrewiel gaan eten. Dit kon ik net halen, ik was tegen half zes thuis, de auto ingeleverd want Piet ging met zijn schoonpapa naar Spijkenisse op ziekenbezoek en ik heb de fiets gepakt en ben naar camping het Weergors gefietst. Heerlijk gegeten en lekker gekletst.

Geen opmerkingen: