11 januari 2009

2009 - JANUARI

De eerste dag van deze maand op 'gepaste' wijze doorgebracht, maar niet heus. Bij het proosten op het nieuwe jaar bij mijn schoonouders een klein glaasje advocaat met slagroom genomen. En ja, dat had ik niet moeten doen want de volgende dag behoorlijke hoofdpijn en heb hierdoor nagenoeg de gehele dag in bed gelegen. Piet is 's avonds maar alleen naar zijn ouders gegaan want daar zou de gehele familie gaan eten. Leuk begin! Paar dagen later het virus gekregen waar half Nederland ook last van had; behoorlijk verkouden! Zelfs zodanig beroerd dat ik een dag op bed heb gelegen, de 2e keer deze week. Het moet niet gekker worden. Inmiddels al weer aardig opgeknapt. Het vriesende weer levert leuke plaatjes op. Wilde met de fiets een keer 's morgens vroeg een rondje maken om wat foto's te maken maar 8 graden vorst vond zelfs de camera te koud! Zondagmorgen vroeg zijn we gaan wandelen bij Quakjeswater, de natuur is dan prachtig om te zien.
Vrijdag de 16e vertrekken we weer met de buurtvereniging een weekje naar Oostenrijk, naar Soll deze keer. Mijn (50e!) verjaardag vier ik dan in Oostenrijk.
Morgenmiddag naar De Grave om de frames te passen. Vanmorgen moet ik nog bij de huisarts langs om de bloeddruk te laten controleren, onderdruk was aan de hoge kant maar gezien de perikelen rondom de tandarts een beetje begrijpelijk en daarom nu nog een nacontrole. Hopen maar dat het nu goed is.

Quakjeswater in de vroege winterse ochtend

Deze onderstaande foto is vanuit mijn slaapkamerraam genomen

Geen opmerkingen: