01 februari 2009

VERVOLG JANUARI

We zijn allebei hoestend en proestend het nieuwe jaar ingegaan. Ik was er gelukkig betrekkelijk snel weer vanaf. Maar Piet is voor de kerst al begonnen en het is nog steeds niet over. In de wintersportvakantie is hij al een middag eerder gestopt en in bed gestapt, de volgende dag is hij helemaal niet wezen skieën en heeft hij de halve dag geslapen! Nou, dat is niets voor hem. Terug in nederland is hij maar naar de huisarts gegaan en heeft een kuurtje gekregen, bloedgeprikt (bloedsuikerwaarde iets verhoogd) en morgen weer terug. Is inmiddels al een week ziek thuis!
Vlak voor de vakantie bij de Grave geweest; het frame boven en onder is klaar, wel wennen, onderframe moest de volgende dag aangepast en het bovenframe floept er regelmatig uit bij het eten. Inmiddels ben ik er wel redelijk aangewend maar 12 februari moet ik nog wel terug.
Afgelopen maandag voorzichtig weer begonnen met blazen, moet zeggen dat dit behoorlijk wennen is en ik moet anders aanblazen, maar we doen ons best.
Bij Voorne en Putten inmiddels weer een nieuwe dirigent, de nodige proefdirecties gehad en er is iemand aangesteld. Hopen maar dat deze rust brengt en een aantal jaren voor de club blijft staan.
De week na onze vakantie is mijn broer een aantal dagen in het ziekenhuis opgenomen geweest, hij heeft door de botontkalking al de nodige problemen en nu verdacht men hem van een longembolie maar dat valt gelukkig mee, hij is weer thuis maar de nodige onderzoeken volgen nog. Al met al een druk maandje zo.

Geen opmerkingen: