09 augustus 2007

09 Augustus 2007

Dit is in de duinen bij Rockanje, tijdens een fietstochtje.
Dit is tijdens de zeilregatta in Hellevoetsluis, genomen vanaf de Schenkeldijk.

Dit is de oude haven van Spakenburg.
Volgens moet dit een visser voorstellen, het is in de haven van Spakenburg.


Vanuit het programma aldfear waarmee ik het stamboomonderzoek bewerk, toch voor elkaar gekregen om de stamreeks in het blog te plaatsen.
Ik ben steeds meer achter de computer bezig, met het stamboomonderzoek, het blog, picasa voor de foto's. Het wordt nog wat, ik ga het ook leuker vinden.
Door de vakanties liggen alle verenigingen e.d. stil. Het fietstochtje naar Hoogvliet schiet er nu ook bij in, ik probeer elke dag hetzij een fietstocht te maken hetzij naar de sportschool. Mijn schoonzusje woont sinds kort in Simonshaven, en in haar vakantie ben ik hier regelmatig naar toe gefietst voor de post en de visjes in hun vijver. Ik moet er wel aan denken dat ik mijn digitale camera meeneem, anders kan ik hier moeilijk foto's bij plaatsen.
Verder heb ik vanaf september waarschijnlijk een hoe noemde ze dat vroeger; een werkhuisje, hulp in de huishouding. Dit is wat anders dan de zorg, ik vind het nog leuk ook.
Ik ben nu sinds oktober vorig jaar gestopt met werken, heb er nog geen spijt van, verveel me niet en de week gaat ongemerkt snel voorbij.








Geen opmerkingen: