03 augustus 2007

Weekverslag week 31 2007

Sinds kort ben ik overstag; inmiddels een digitale fotocamera aangeschaft, de lensen e.d. zijn uitwisselbaar met de analoog camera want anders had ik het niet gedaan. Het volgende wat Piet zei was dat hij een eerste opzet zou maken voor het maken van een weblog, ik had nu toch tijd genoeg. Gisteren heeft hij hierbij geholpen want ik zou toch al vrij snel vastgelopen zijn. Foto's plaatsen lukt nog niet maar dat komt t.z.t. wel.
Verder deze week bezig geweest met mijn stamboom, dit is nog een hele uitzoekerij en dan ook met name de computerprogrammatuur die je kan gebruiken. Mijn kennis op dat gebied is nog niet zo uitgebreid maar al doende leert men zal ik maar denken.

Dit is mijn kleine plantenhoekje in de tuin, één van de eerste digitale foto's.








Tussen de hortensia's stonden ook enkele paddestoelen.








Dit is een macro opname van een hortensiabloem.








Dit is de schutsluis bij Hellevoetsluis in het Voornse Kanaal, bij een hersteloperatie in 1935.
Arie v.d. Ban is nog bezig om enkele foto.s die ik heb, uit te zoeken.








Dit is het haventje van Spakenburg, hier zijn we onlangs met John en Anneke geweest.

















































































































































































































































































































































Geen opmerkingen: