15 augustus 2007

Woensdag 15 Augustus 2007


Het huis van Ina en Ben

















Tijdens een fietstocht op 11 augustus j.l. In de verte is het kerkje van Simonshaven te zien.




In de Kwade Hoek, op Goeree.

Nogmaals de Kwade Hoek

Tijdens een fietstocht richting Ouddorp
De vuurtoren van Ouddorp
Vanuit de duinen de Kwade Hoek genomen.

Zo, Piet heeft het voor elkaar gekregen dat ik weer foto's kan binnenhalen vanaf mijn camera.
Inmiddels enkele foto's geplaatst genomen tijdens een fietstocht over Goeree richting Ouddorp en omgeving op 05 augustus j.l.
Er is ook e.e.a. aan de lay-out van het blog veranderd, wel leuk geworden vind ikzelf.
Ik ben bezig geweest met mijn stamboomonerzoek, het aldfearprogramma; een mens wordt steeds wijzer. Internet is op dat gebied ook een leuk fenomeen, ik heb her en der berichtjes achtergelaten en het levert ook reakties op. Gisteren een bericht ontvangen van iemand die gestart is met de stamboom Herrewijnen, vermoedelijk rond 1800 is de naam gewijzigd van Herwijnen in Herrewijnen, in de tijd van Napoleon moest iedereen een achternaam hebben.
Ook het gebruik van Picasa, picasawebalbum, levert mezelf nog de nodige verrassingen maar aldoende leert men zal ik maar zeggen.
Ik heb een poosje nog vrijwiligerswerk gedaan, dit had de nodige raakvlakken met de zorg en dat was niet wat ik zocht. Inmiddels ben ik bezig als hulp in de huishouding, is wat anders en dat is geen vrijwilligerswerk.

Geen opmerkingen: