30 januari 2011

WINTERSPORTVAKANTIE

Vandaag ben ik nog wel meegeweest met skieen maar na een goed uur was bij mij de pijp leeg. Ben op het gemak naar een restaurantje gegaan in de buurt van de gondel, het zonnetje scheen dus dat was een gelukje. Ik wilde met de bus van 13.45u terug naar het hotel. Om een gegeven moment zag ik Piet voorbij lopen; hij had wat gefilmd en was de rest van de groep kwijtgeraakt. We hebben samen wat gedronken. Later kwam ook de groep wandelaars met de gondel omhoog en de rest van de skieers dus we waren bijna weer compleet. Na verloop van tijd zijn de skieers verder gegaan, ik ben met de gondel naar beneden gegaan en de bus genomen richting het hotel. Ik voelde me niet beter worden, integendeel. Ben mijn bed ingekropen en heb de rest van de middag geslapen.

Piet had zich verder prima vermaakt. Er was vanavond in het hotel entertainment maar ik ben na het diner naar de kamer gegaan. Op bed tv. gekeken en vroeg er weer in, heb veel geslapen.

Geen opmerkingen: