30 januari 2011

WINTERSPORTVAKANTIE

Vanuit de gondel een blik op Kaltenbach, je kan goed zien dat het hier groen is

De gondels, hier ligt al duidelijk meer sneeuw


Het kerkje van Fugen



Vrijdags ben ik wel wezen ontbijten. Buiten zag het er nevelig uit. Piet besloot om met de wandelaars mee te gaan naar Rattenberg en ikzelf ben mijn bed weer ingedoken. Teveel last van mijn verkoudheid, hoest mijn teennagels zowat omhoog. De hele week heb ik er al last van, 's middags voor het eten, 's avonds vroeg lig ik al weer in bed. Maar goed, het is niet anders.
Na een paar uurtjes geslapen te hebben, heb ik een douche genomen en ben rustig een boodschap wezen doen (paracetemol enzo). Ik had mijn skipas nog, ben op de trein gestapt richting Kaltenbach, met de gondel omhoog, wat plaatjes geschoten en weer met de gondel terug. Naar de trein en richting Fugen. Hier Piet even gebeld dat het weer een beetje ging. Koffie gedronken en weer terug naar het hotel. De dag was al weer aardig gevorderd. Lekker op bed tv gekeken. Piet had het ook naar zijn zin gehad, het skieen was beter gegaan als verwacht, dus ik vond het voor Piet jammer dat hij niet meegeweest was om te skieen.

Geen opmerkingen: