12 september 2007

September 2007

Zo, eindelijk weer eens het blog bijwerken, het heeft even geduurd maar goed. Ik ben aan het stoeien geweest met de foto's; een mens wordt steeds wijzer als het hierover gaat. Piet zegt het zo leuk; stapje voor stapje, het gaat niet altijd zoals je wilt en dan blijkt het grootste probleem te zitten tussen de stoel en het toetsenbord!
De afgelopen week gerealiseerd dat het bijna 1 oktober is, dan is het alweer een jaar geleden dat ik gestopt ben met werken. Ik moet zeggen; ik heb er geen spijt van en ik verveel me niet. Inmiddels 2 adressen waar ik huishoudelijk werk verricht, is wat anders en het bevalt goed. Het is dan ook al 12,5 jaar geleden dat we zijn getrouwd; waar blijft de tijd!
We zijn voor de verandering wandelingen wezen maken in plaats van fietsen. O.a. in Zierikzee, Brouwershaven, Gouda en Dordrecht. We hebben een boekje met daarin een groot aantal stadswandelingen, best interessant. Van Zierikzee en Brouwershaven heb ik op dit moment geen foto's, deze heb ik n.l. met de analoog camera genomen. Die wil ik nog wel gaan scannen maar dat is een volgend stapje. We zijn deze maand ook nog in Vlissingen geweest, bij de viering van Michiel de Ruyter en Sail Vlissingen.
Onze neef Harold Kwak, is een fanatieke wandelaar, hij heeft al diverse malen de vierdaagse van Nijmegen gelopen. Ook doet hij mee aan de Omloop van Goeree Overflakkee, Dit is een 24 uurs wandeling van let wel, 109 km! Je moet er maar zin in hebben. De deelnemers krijgen voor deze afstand 24 uur de tijd, ze starten en finishen in Ooltgensplaat aan lopen aan de buitenkant van het eiland rond. Wij zijn in Stellendam bij de visafslag, even voorbij Herkingen, in Oude Tonge en bij de finish wezen kijken. Harold was vrijdagavond om 19.00u gestart en zaterdagmiddag om 13.20u in Ooltgensplaat! Ik vind het een hele knappe prestatie, voor mij liever fietsen. Dat hebben wij trouwens de volgende zondag gedaan, dat vind ik trouwens ook een knappe prestatie maar dat terzijde.

Geen opmerkingen: