15 april 2012

2012 - APRIL

Zo, we wisselend wat ouder nieuws af met actueel. Ondanks familieomstandigheden zijn we in januari nog een weekje met 'de club' naar Oostenrijk geweest. Er lag dit jaar ruim voldoende sneeuw, we hebben heerlijk kunnen skieën. Ik heb dit jaar geen foto's gemaakt, we zijn al eens eerder in Kirchberg geweest en dubbele foto's hoefde niet. Met het Dagorkest hebben we in februari een concert gehad met het popkoor Tintunes in Oostvoorne. Dat is allemaal goed verlopen. Piet en ikzelf hebben we geholpen bij de brassband Concordia uit Ouddorp met een concert. Met Apollo Goedereede hebben we 21 april een concert, met het Dagorkest staat 05 mei op de agenda, dan zitten we of buiten of binnen bij het Brandweermuseum (is een beetje afhankelijk van het weer). Dus de muzikale agenda is weer goed gevuld. Druk bezig geweest met alle zaken rondom het overlijden van mijn Pa. En, tsja ook bij de verenigingen zijn jaarvergaderingen geweest. Bij het Dagorkest ga ik me proberen bezig te houden met de website, heb daar wel hulp bij maar ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik zal t.z.t. het adres hier vermelden. Bij Apollo zaten ze ook met bestuurlijke problemen althans, men had een bestuurslid nodig. En..je raad het al ik heb me daar voor opgeworpen. Dus de vrije tijd zal goed gevuld gaan worden.
1 April zijn we niet een volledig weekend weggeweest maar een dagje. We hadden nog een treinkaartje van Blokker, dus we hebben gekozen voor een uitstapje naar Enkhuizen en Hoorn. Hier hebben we twee stadswandelingen gemaakt. Enkhuizen is een heel leuk plaatsje. We hebben een heerlijke dag gehad. Ook de fietsen zijn weer in gebruik want we hebben al diverse tochtjes gemaakt. Vandaag zijn we nog naar de Maasvlakte geweest; we wilden met de fastferry naar Hoek van Holland maar er stond heel veel wind, 25 km tegenwind dat viel niet mee, we zijn gestopt bij Futureworld aangezien we de ferry van 10.30uur niet meer konden halen, Futureworld was nog niet open dus we hebben wat gegeten en zijn weer teruggefietst, ging nu wat beter aangezien we het windje nu in de rug hadden.

Geen opmerkingen: