14 april 2012

UP-DATE

Zo, eindelijk weer eens wat aan mijn webblog doen want ik loop hopeloos achter. Maar de afgelopen maanden is het nodige gebeurd. Daar is in de eerste plaats onze reis naar Australie vorig jaar. Hiervoor heb ik mijn best gedaan om een dagboek bij te houden, fotoalbums gemaakt in picasa en als je 3 maanden weggeweest ben, dan heb je de nodige foto's die je uit moet gaan zoeken, van tekst voorzien etc. etc. En per maand wil ik eigenlijk een fotoboek samenstellen en zelf de foto's uitprinten, het reis verslag erbij doen. Dat laatste is niet het moeilijkste maar welke foto's print je wel en welke niet. Dat is een uitzoekerij maar wel leuk want het is tegelijkertijd een terugblik. Voor een ieder die mijn dagboek op waarbenjij.nu niet heeft gevolgd, ik zal op mijn blog ook het reisverslag gaan plaatsen.
Familieomstandigheden hebben er mede toegeleid dat ik nu pas weer wat aan het blog kan gaan doen.
Verder hebben we in januari nog een weekje op de ski's gestaan in Oostenrijk met de 'club'. En na drie maanden moet ook een huis weer wat gestoft worden, de muziekinstrumenten weer in elkaar gezet en ook hier moest het stof uitgeblazen worden en dan weer hard studeren want er zijn natuurlijk de nodige concerten geweest. Kortom, de tijd verstreek snel maar we proberen de draad van het blog weer op te pakken.

Geen opmerkingen: