30 april 2012

2012 - April


Zo, nu wat gewoon nieuws van deze maand. Tijdens het concert 21 april j.l. in Goedereede, ben ik nog 'geridderd', niet door de koningin maar ik was vorig jaar 40 jaar muzikant. En dan krijg je meestal een speldje en oorkonde. Ik heb nu totaal drie speldjes; 12.5, 25 en 40 jaar muzikant. Op naar de 50. De voorbereidingen voor Koningingendag zijn al weer in gang gezet. Alleen heb ik 's morgens permissie gehad om niet aanwezig te zijn. De bewoners van de Rozenhoek gaan met een groepje op vakantie voor een midweek. En mijn moeder gaat ook mee en gezien de laatste maanden, vond ik het toch wel belangrijk om hierbij te zijn. Het vertrek liep op rolletjes en alles was vrij snel ingeladen en onder een zonnetje vertrok de stoet. Ze waren sneller weg dan ik verwacht had. Thuis gekomen, de t.v. aangezet; dat is jaren geleden dat ik tv heb gekeken op koninginnendag! Was altijd met de muziek mee, letterlijk. En, het zal aankomende week best vreemd zijn nu ik niet naar de Rozenhoek hoef. Zo, niemand kan nu nog zeggen dat ik achter loop met mijn webblog!

Geen opmerkingen: